Тим за професионални развој за шк. 2024-2025. годину чине:
1. Миленка Братић, наставник разредне наставе – координатор
2. Милош Здравковић, наставник физичког и здравственог васпитања
3. Александар Лалевић, наставник математике
4. Виолета Јорданов, наставник енглеског језика
Наставници, стручни сарадници и директор дужни су да систематично прате, вреднују и анализирају свој образовно-васпитни рад, компетенције, напредовање и професионални развој.
Професионални развој се обезбеђује кроз континуирано учествовање у различитим облицима стручног усавршавања, како ван установе, тако и унутар исте, а који су јасно дефинисани Законом о основама система образовања васпитања, Правилником о стандардима компетенција за професију наставника и њиховог професионалног развоја и Правилником о сталном стручном усавршавању и напредовању у звању наставника, васпитача и стручних сарадника, осносно интерним документом школе (Документ о вредновању професионалног развоја наставника и стручних сарадника у ОШ „Франце Прешерн Београд“).
План и програм рада
ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
ПРОГРАМСКИ САДРЖАЈ – АКТИВНОСТИ | НОСИОЦИ АКТИВНОСТИ |
IX | Упознавање чланова Наставничког већа са планом професионалног развоја и обавезом сталног стручног усавршавања |
тим, стручна већа и стручни сарадници |
XI |
Упознавање чланова Наставничког већа са Прикупљање информација, анализа и усаглашавање Подношење извештаја о реализованим активностима |
тим, педагог |
I |
Вођење евиденције о професионалном развоју Израда полугодишњег извештаја |
тим, наставници, електронска база |
IV |
Анализа индивидуалног плана професионалног Подношење извештаја о реализованим активностима |
тим, наставници, Педагошки колегијум |
VI |
Анализа угледних и огледних часова Израда плана индивидуалног професионалног развоја Евалуација и подношење извештаја о раду Тима |
тим, наставници, Педагошки колегијум |
VIII |
Подела задужења у оквиру Тима Израда плана рада Тима за школску 2022/2023. |
тим, стручни сарадници |
Координатор: Драгана Тасић Стојановић